är jag en svensson ?

(x) mitt efter namn slutar på -son
() jag känner någon som har samma förnamn som mig
() jag känner någon som har samma efternamn som mig
(x) i min familj är vi tre barn
(x) jag bor i radhus
(x) jag bor i en tätort
(x) mina föräldrar är mella 35 och 50 år gamla
() Mina förädrar är gifta
(x) min mamma är yngre än min pappa
(x) min mamma heter maria
() min pappa heter bosse
(x) min familj har en volvo
() en röd volvo
(x) jag har egen mobiltelefon
(x) jag har eget rum
() jag har varit utomlands minst 2 ggr
(x) jag har varit i grekland
() jag har haft tältsemester
() ingen av mina föräldrar röker
(x) min pappa är lite lätt överviktig
(x) jag idrottar flera gånger i veckan
(x) jag har en hund
(x) jag får månadspeng
(x) alla i min familj är blåögda
(x) jag äter på Mc donalds
(x) jag följer melodifestivalen

vad kan man säga, ja är svenne :D


Kommentarer
Postat av: Elsa

kolla in på min blogg , för att säga vad just du tycker om dom här olika bloggar som jag har på min blogg ;)

2008-08-17 @ 00:50:22
URL: http://enilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0