sex and the city

Sex and the City, utan tvekan världens bästa serie! Jag bara älskar den! För det första så kan typ alla kolla på de. Både tjejer och killar. Det är ju en tjej-serie, eller vad man ska kalla de. Och ja tror att killar gillar allt sex som är med i serien ;).
För det andra så är  det skitbra skådisar!!
Och för de trejde så är dom så j*vla sköna! asså inte sköna (sköna) utan sjukt roliga.  Min favorit är : Samantha sen Kommer Carrie sen Charlotte Och sist Miranda :) När vi var i Spanien så kollade vi ganska ofta på Sex and the city. Jag har boxen ;)
Men rligt ja skulle inte banga på att leva som dom när jag blir runt 40... Fast ja skulle inte ha sex me typ skitmånga (A)
Hahaha Samantha blir ju 50 i filmen. Och har typ sex me skitmånga. Fast jag blev förvånad hon hade inte sex i filmen :o
bra jobbat bruden!
Men ja ska lätt flytta till en storstad och festa när ja blir gammal!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0