imorgon är det julafton :D

va mysigt med jul igen :D nu känns de på riktigt, och nu vet man att julen ska komma :D längtar lite tills imorgon om jag ska vara ärlig .. idag ska allt fixas julgranen , pepparkakorna för dom hann jag inte fixa igår, sen ska vi åka och handla sen ska vi laga en massa mat :D Sen på slutet av dej här dagen blir de nog mys i soffan.
nu snart så kommer pappa och ska hämta mej vi ska åka och köpa gran och handla mat.
Sen ska vi hem och laga allt och baka lite..
Juste jag skrev inte på morgonen bara för att jag gick upp vid 9 åkte vid 10 till pappas jobb i stan och lunchade med honom och brosan. Jag åt kött och potatais med beasås sen drack jag cola.
Nu ska jag kolla lite på facebook och youtube tills pappa kommer, har inget annat för mej så jag ska tråka lite till. Skriver nog senare ikväll :)

hittade en mysig julbild som jag kastar ut



mysig va?
pussen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0