ingen mobil..

mobilden ja ville ha fanns inte. men de kommer in på fredag så så jävlar blir de ny mobil :D ska få låna sussis gamla mobil (tack gumman) du räddar mej<3
är hemma hos mamma nu. ska sova här. imorgon vet ja inte vad som händer. de är ju nyår. men ja vet inte va som händer. pallar nog inte vara ut och springa.
har nyss pratat med mamma om dagarna på landet. hon tyckte att de lät som att vi ha haft kul . och de har vi.
Nu ska jag snart ner på pizzerian ska käka sallad idag. INGEN MER PIZZA FÖR MEJ.  de är mitt nyårslöffte. och de ska fan hållas.
ska inte käka donken heller. eller ja ska få käka de . men inte oftare än 1 gång i månaden. om de går. usch de låter som jag är största tjockisen. som bara käkar fettomat. men ja lovar de är jag inte.
nu ska jag göra lite annat.
 pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0