kommer dö den här vecka..

igår som jag skrev var det ingen bra dag... Men de kan ni läsa längre ner i bloggen för ja orkar inte skirva allt igen eftersom de var en del.
men idag var det en tråkig skoldag.. Så det finns inte så mycket att skirva kommer nog att skiva lite vid nio tiden om de finns nått roligt att skriva, kommer inte att göra så mycket idag.. har ingen träning att skriva om heller.
Men nu sitter jag hemma hos jennifer maddan och linnea. Jag och madde har pluggat so, eller maddee har redan gjort de. jag har redan skrivit provet och jag fick g :P
hhaha.
Nu ska vi kolla lite på vänner och sen ska jag plugga lite engelska och sen ska jag börja dra mej hem till tungelsta :)
men jag får se om jag skirver ikväll.
men vi hörs ändå.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0