Nu räcker de för idag..

Nu är nästan allt klart! ska bara fixa några julklappat till sen är jag klar. ska lägga mej på soffan då och bara njuta av julen. kan lägga ut en bild på pepparkakorna och jag min faster lina gjorde idag :) om den går att ladda in på datan. Sen idag har jag klätt granen den blev jättefin. farfar och dom andra var här idag på lite julmys. de var mysigt. Dom kommer imorgon också. ska bli trevligt.
nu är det julafton om 2 timmar och 7 min. Ska försöka sova innan dess. om de går..
Nu ska jag bråka lite med milo som nyss tog en julråtta som vi har under julgranen som är gjord av halm eller hö. Ska ta tillbaka den innan den går sönder. Men jag vill bara önska er alla en god jul <3


peppisarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0