typ frisk

förlåt att jag inte skrev igår men jag gjorde inte så mycke. vakande sen åkte jag till satllet och red. 2 hästar blev de igår bea va sjuk så ja red sickan iställer för henne. Så jag red över en mil igår. så ja, jag var ganska trött efter. nog talat om de. idag var det en salpp skoldag. först hade vi idrott sen so sen 3 timmars håltimme och den tiden var jag med sophia hemma hos mej (klena)
vi kollade film satt vid datan sen bakade vi en kladdkaka som blev en sockerkaka. efter ett tag kom jennifer och madde så kollade vi på beck : den svaga länken eller nått. den är ialla fall skitbra tyckre vi alla!
sen gick vi till skolan och hade no och de vi fick göra va att kolla på någon film som handlade om sex och kärlek. Sen snackade vi lite om sex och så. te.x att om man inte vill göra nått så behöver man inte de. ! eller de klart att man inte ska göra nått man vill, aa de var de vi snakcade om. och imorgon ska vi prata mer om sex och andra saker. Nu ska ja kasta mej på soffan och kolla klart på beck. eftersom vi inte hann kolla klart på den. sen ska jag äka och träna eller träna vet jag inte med ja ska i allafall dit. skirver nog efter de. om jag inte hinner skiva lite innan.
men puss sålänge<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0