2 juli

Imorgon fyller jag år :) och idag ska ja till grönan med bea och max :D sen på fredag ska ja träffa Oscar älskling<3
haha måste berätta om natten när jag bea och max var  ute. vi skulle bara gå ut liksom. så gick vi på en väg. då kom polisen vi kastade oss i gräset. och max ba :ja har vita jeans. hahaha. polisen stannade och sa: upp! bea och max ställde sig upp. ja låg kvar. stå till skrek polisen :P då sa bea alma ställ dig upp. då gjorde jag de. dom tog oss. bea vid en bil och mex vid en och jag vid en. vi berätttade vad vi gjorde här. dom trorde att de var vi som hade snott en moppe. vi sa aatt de inte var vi.
då kom det en polis hund som luktade på oss och sen körde polisen hem oss.för de var inte vi :D
ahaha fett roligt kväll asså :D

love. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0