tråkar

har inget att göra ikväll är det träning. Ska snart åka till pappas jobb och tvätta bilen. Sen ska jag pappa och lillebror (halvbror) Gustav åka och bada i rudan :)
Sen ska jag vell hem och käka. sen dra och träna lite.. Ska bli ganska roligt, Kanske kan hitta på något me någon senare i veckan. På tisdag ska jag på grönqana med bea :) bbeaas.blogg.se <3
Snart börjar skolan.
Men innan skolan börjar ska ja åka till spanien med Annalooksnice.blogg.se och bbeaas.blogg.se och Annas kompis Ellinor<3. Och pappa såklart.
I sommar har jag typ bara tråkat och varigt på ghrönan ja har knapt badat. ca 4 gånger.. Varigt på landet lite. Fast de har varigt en mysig sommar.
Nu sista veckorna ska jag värkligen leva livet :)
Nä jag är hungrig.. ska ner och käka och packa lite badkläder.
hare roligt. tare lungt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0