underbart

Jag har haft de helt underbart nu i sommar. Det har vart ganska mycket sol. Och mycke värme och såklart kyla... Det som har hänt nu när jag inte har skrivigt är: jag och bea har varigt på mitt land. vi har badat åkt båt. sen har jag badat me corre och madde. vartigt ganska mycket på grönan med bea och max. Sen jag jag och bea jobbat lite. vi har målat och städat. Sen ska vi fixa med massa skräp.. skitsamma vad man jobbar me :o bara man får pengar (A)
Jag har gjort min egna latte också :) ganska god tycker jag :) men inte pappa han tycker inte om socker.. haaha .
nu kommer lite bilder på dom senaste dagarna
             
                    
 
love a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0