SOMMARLOV

nu är det sommarlov. och ja starade de med att åka till handen med jennifer där vi tfäffade ellidutten lovajss freddan loman fabian och simon. sen drog vi hem till min (tungelsta) där vi åt pizza (sallad) på vaskos ååå hjärta! sen drog vi hem till mig kollade på torkel i knipa :D sen trog vi till vaskos igen :D och sen köpte vi godis .. sen drog vi runt lite i tungelsta. det var fett chill! sen trog vi ut och red på några hästar :P hahaha. jennifer blev skit rolig efter. jag tappade min mobil i hagen. sen gick vi hem klockan 23.58. sen sa ja vi måste springa då rammlade jennifer baklänges! HAHAHA! fy fan va ja asgarvade! ojojoj! sen gick vi hem till mig åt godis sen somnade båda :D sen vaknade vi klockan 10.58.

Kommentarer
Postat av: /monica

Det verkar som att det var tur att jag blev av med dig i stallet, för kan man komma på att göra några såna dumheter som att ut och tjuvrida andras hästar i hagen, ja såna medryttare vill inte jag ialla fall ha kvar. Får jag nånsin veta att du så mycket som petat på mina hästar utan lov, ja då kommer du att polisanmälas så det bara ryker om det :-(

2008-06-18 @ 19:56:57
Postat av: Alma

pff. som ja vill röra dom eller? juste jag ska ha 300 av dej ;D

2008-12-09 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0