2 dagar kvar!

Bara två dagar kvar till thailand! och jag längtar så jag dör!
aja mer om thailand när ja kommer hem! ska försöka  hitta ett data caf'e där nere så jag kan skriva någon dag!
men du kommer jag inte kunna skriva så bra eftersom de inte finns Å Ä Ö där!
men jag ska försöka.
idag var de chill i skolan. efter skolan drog ja till stallet, jag red ut idag och de kunde inte gått så bra som de gick idag.
red ut på ängen och tog lite trav och 2 galopper!
han var jätteduktig idag! ganska het men lydig!

dagens:
bästa: shampiz var bäst!
roligaste: anna var glad idag
tråkigaste: spanskan!
ett måste: köpa ny väska

på denna bild är väskan ja ska köpa

                                                                         image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0