Lööördaag

Idag vaknade ja halv 12 (mysigt) ja gick ner käkade sen badade jag sen datan såklart.! Sen satte ja på mig lite smink och plattade håret :)
jag tog bussen 14.52 och sen satt sebbe på. Sen i västerhaninge tog ja tåget mot bålsta till handen och i handen mötte jag bea vi gick in i handen centrum. Kollade kläder och ja hittade en skiiiiit snygggg tunika randig i vitt och rött <3333
Kostade 145 kronor den kommer att bli mitt nästa köp!
nu är klockan 22.43 och ja har inte så mycket kvar av den här kvällen. Jag och lovajss@ har snackat om mycket roliga saker på msn :) hahahaha häst niklas ja dör grr sä jävla het (inte) Just nu känner jag bara för att hoppa ner i min säng och sova hela dagen lång. I onsdags fyllde brosan 20 grattis! Han gör ju lumpen nu så vi ska fira honom imorgon när han är hemma i några dagar :)
Då kommer också farfar som har komigt hem ifrån sjukhuset.
Han är ledsen nu och så efter operationen. Stakars lilla farfar<3
Nu ska ja ta och fixa mig lite också. godnatt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0