sommaren är här

snart är det sommarlov<3
jag längtar redan :) idag vaknade jag 10.43 hemma hos cornelia ( correishere.blogg.se ) vi gick och la oss kvart över 1 inatt. inte så sent men inte tidigt heller. sov jättebra:) Vi gick ner käkade frulle plättar mm. :) det var as gott.
Samtidigt som vi kollade på torkel i knipa :D så jävla sköna asså! älskar den.
Sen drog ja hem till Veronica vi red idag :) der gick jätte bra idag, sen drog vi in till henne åt glass sen körde hon hem mig på sin moppe ;D;D
Det var hundra år sen ja åkte moppe så de var skitkul.
Imorgon ska jag på dop (jippi) inte härlig söndag liksom! ska upp typ 9 eftersom dopet är i katrineholm. min älskade kusin ska döpas till Linnea :D
måste äta nått nu har inte käkat middag och klockan är 23.29 ;D
men ja kommer nog att skriva någon gång i veckan.
hare bäst!
                                         image32image33image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0