basketdag

idag kommer de att bli en heldag med laget<3 det var ett tag sen alla var tillsammans. Har nästan saknat de. Idag har vi 2 matcher (borta) och i mellan matcherna ska vi åka och käka någonstans. (mysigt) Sen efter några timmar så har vi match nummer 2. hoppas att vi vinner båda. Men jag tror inte att de blir så svårt. men jag vet int. kan skriva när ja kommer hem. (om jag hinner) vi ska hem till johan efter andra matchen. Johan bor på södermalm, där vi ska kolla på skräckfilmer. Ska bli skitkul :D
Sen så ska Cornelia sova hos mej. (hos mamma)
Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra men vi ka vell kolla på film eller nått annat kul. Och imorgon kommer pappa hem från Usa. och sen är det herrlagsmatch också. Så vi ska nog åka och titta på den. Ska bli kul. herrarna har bara förlorat en match iår.
och de var mot lidingö och den matchen var skitbra. Och Den var najs att kolla på.
Förresten så saknar jag min lilla vovve. Ska snart ta hem honom igen. :/ saknar honom skit mycke. Har inte träffat honom på typ 8 dagar..  Ska fan ta hem honom imorgon när pappa kommer.
Nu så måste jag äta något så jag pallar matchen. Sen måste jag börja fixa mej cornelia kommer om en och en halv timme. Jag ska nämligen åka med dom för mamma jobbar.
Men ja skriver någ ikväll eller imorgon de beror på.  men ja kommer skriva i alla fall.
puss så länge. <3



 bild på mej och älsklingen<3


Kommentarer
Postat av: rebecca

söt hund :)

2008-11-08 @ 11:02:29
URL: http://rebia.blogg.se/
Postat av: alma

min lilla älsklings vovve :D

2008-11-09 @ 21:46:17
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0