förlåt,förlåt,förlåt..

Förlåt att jag inte har skivit på några dagar men jag har haft annat att göra. I veckan har jag tränat, kollar på peppes och elins häst, ridigt och idag pluggat och snart ska jag åka och träna. Idag började jag kvart över 8, då hade vi idrott. Men iställer för att vara i skolan så badade vi på torvalla :D
Efter de så hade vi so prov och de gick inte så bra tror ja.. kankse får ett ig :( Men de blir årets första ig. Så jag ska fixa till de till ett g.  (starkt g)
Vi fick sluta när vi hade gjort provet. Så jag Jennifer och Sophia gick hem till mej på klenavägen kollade på Mamma Mia och drack varm oboy.
Sen gick vi tillbaka till skolan mötte iza och sen hade vi en annan lektion som var slöjd. Jag blev klar med mitt arbete så jag har G i slöjd kanske ett vg om jag har tur. Efter slöjden skulle vi ha haft No men Anki var sjuk så vi slapp den skiten XD.
Så jag gick hem och kollade klart på mamma mia. Och nu sitter jag här ooh skriver lite skit hoppas att det är underhållande. Ska snart plugga lite har engelska och svenska läxa tills imorgon s¨å jag måste bli klar me dom.
kankse kan skriver mera när jag kommer hem efter träningen som är 19-20.
Men som sagt jag få se om jag hinner skiva mera ikväll.

puss love yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0