Första advent!

Nu år det bara 4 veckor kvar till julafton, och jag längtar så att jag nästan dör! Sov hos bea inatt också, och de va har gjort är att kollat på film och myst. Imorse kollade vi på prison brak! skitbra jö :D
Nu när jag kom hem så har vi julfixat här hemma. Jag har fått snöbollar som jag har hänt upp i mitt fönster. haha det blev ganska gulligt. Sen hade vi en mysig middag som var lamm och potatis :D och någon brun sås. Det var jättegott. Nu sitter jag och skirver här och lyssnar på Britney Spears med Santa can you hear me? Jätte mysig låt. Såå gud vad jag längtar :D
hoppas nu att den närmsta tiden kommer att gå fort. men nu ska jag gå ner och äta lussebullar och spela spel med lillebror, kanske skriver lite senare om jag hinner för jag ska kolla på wallander klockan 9.

passar på att lägga ut en bild på mej och syrran sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0