Lördagen 29 nov-08

Vaknade vid 10 idag brevid bea, vi gick ut med hennes söta hund lexie, sen gick vi in fixade frulle och kollade på lejonkungen :D haha skit längesen ju. Sen var de dags för mej att ta bussen mot stallet red med veronica idag. Vi red i ca 1 timme. lite minsdre kanske. Men allt gick bra och ja hann med bussen hem också.
Jag och veronica pratade om sommaren 09 och venronica ska till grekland då nästan hela sommaren så då ska jag passa caraclar, längtar lite (A)
Efter stallet så åkte jag till brandbergen och kollade på herrlagsmatchen och lite på en annan match. Sen tog jag 18.16 bussen hemt till bea och käkade kött med sallad mums!
Nu har vi nyss kollat på lilja 4-ever. den var helt okej.. Nu ska vi ta och kolla på micke och molle :D
kankse skriver innan vi går och lägger oss.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0