plugg,plugg och åter plugg

Jag måste börja inlägget med att jag pluggar sjuk mycket, nu när ja går i åttan i sexan och sjuan så pluggade jag aldrig jag kanske vart godkännd på 5 prov på hela året. :o 
vad tänkte jag me då? nu pluggar jag nästan 4 dagar i veckan. Idag var de skön skoldag. hade 4 lektioner och dom var : idrott, so, slöjd, och no. Fick desutom sluta ca 25 min tidigare från sisa lektionen som då var no. Vi hade prov idag. och ja måste säa att de gick bra, fast jag inte hade pluggar. För ja hade glömt de :/ 
Men som tur va är att jag har vart tyst och lyssnat på lektionerna.. Så när ja hade gjort provet fick jag sluta. ^Så ja gick till bilden till Melina,sofia och julia. Melina målade Sofia i fejjan oc julia kollade på och skrattade. Dom skulle spela in en film. Som jag också fick vara me på. Jag och Melina var fjortisar som mobbade en emo (som var sofia) det var darför hon va målad i fejjan. Men vi missandelade henne sen blev de polisförhör. hahah skit kul var det i alla fall. 
Har träning idag vid typ 7. Så ja måste sätta mej och plugga tills imorgon. Annars kommer de inte gå bra. Har både matte och engelska läxa att göra. Så ja ska fixa de nu. kankse kan skriva något senare efter träningen om ja hinner och orkar. 
Men nu ska ja plugga som sagt. kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0