så sugen.

Nu har jag tränat stolt är jag också för först så pallade jag inte sen tänkte jag det är ändå bara 1 timme så det blir nog helt okej. Aja det gick sådär idag.. Imorogn ska jag till handen med Melina och vi ska köpa kläder och lite andra saker som vi känner för. jag har hitten en massa kläder jag vill ha, och en hel del andra saker.. efter som jag inte kommer att ha råd me allt så måste jag tuvvär ta borrt några saker som jag kan önska mej i julklpapp eller nått.


 mascara från H&M kanske kan köpa den imorgon om den är billig (A)

body silk också från H&M en sak man skulle kunna köpa med mamma på maxi eller nått. För den finns nästan överallt.

handkräm från apoteket ska nog vänta lite med att köpa denna.

vaseline också från apoteket min andra burk som jag har kan jag inte öppna så jag ska nog köpa en nu när man behöver den såhär på vintern


body butter från fattobutiken the body shop.  innehåller 150 ml.


fotkräm vet inte vart den kommer ifrån men det är en sak jag skulle behöva. innehåller 200 ml den också.


nu så orkar jag inte blogga mera idag. kommer nog skirva imorgon och berätta vad jag har köpt.
nu snackar jag med melina om morgondagen ska nog fortsätta göra de. Sen ska jag käka och hoppa i säng, ska nog plugga lite också. men godnatt alla läsare, så hörs vi imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0