Så var de slut me pengarna

jag är fattig idag så köpte jag upp alla mina pengar. fast imorgon så ska ja få 50 kr som ja ska spara tills jag värkligen behöver nått. Fast jag känner inte att jag behöver nått. fast bara en hel del massa nya tunikor och nya jeans och linnen m.m. Så jo jag behöver en hel del nya saker.. får vell tigga pappa på lite pengar när han kommer hem från usa.. Juste idag avr jag i handen med Melina :) Vi var på ett fik med nament cafe mommo. Där de var mysigt. Vi beställde en varsin sallad sen drog melina ner 2 glas på golvet (A) hahaha. Men i alla fall så var salladerna skitgoda. Vi gjorde vågra egna vi fick ha i 9 saker. Och om jag minns rätt så hade jag i Sallad ingick. Men ja hade i fetaost svara och gröna oliver, majs, gurka, tomat, en sås, kyckling och koskos :) det smakade hur gått som helt. Sen drack ja cola :)
Nu måste jag sätta mej och läsa ut onskan haha vilket skämt den ska vara utläst imorgon den e nästan 300 sidor och hjag e på sid 68 (A) aja jag har sett filmen i alla fall. Aja men nu ska ja läsa så lång ja hinner. Kanske skriver lite senare.


 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0