skola imorgon

Ska försöka sammanfatta mitt lov lite :) Förra fredagen var jag och bea vid chillbänkarna och snackade me roliga människor bla. Iza Anneli digimon-mannen och en hel del andra. På lördagen sen tog vi det lungt. Och på söndagen så kommer jag inte ihåg var ja gjorde.. Men på  lovet så har jag gjort en del. Vart på museum med pappa, anna och gurra, har var vart hos veronica och ridigt. Jag har också vart på landet som lgger i hudiksvall.
Sen har jag vart med kompisar :) och idag ska ja kolla på brudarnas match i brandbergen kvart i 4. Jag hade tänkt att bada nu men de finns inget varmvatten :o ?
hur fan kommer de sig?
aja.. Får bada hos mamma ikväll då. Juste ja måste plugga ganska mycket  i veckan. Och ja måste läsa ut onskan. Den ska var klar på Onsdag så ja har tid men den måste jag ta vara på. Ska snart sätta mej och läsa några sidor faktiskt... Ska logga in på pea och facebook nu så puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0