skönt med helg

så trött så det inte är sant. Skoldagen var en helt okej dag kollade på film på 2 lektioner, So:n och engelskan. Och på No:n så spelade/lekte vi land stad och hav sen hade vi med sexställningar och några andra saker med. Men de var kul bruarna vann :D
haha men undra varför, jo jennifer var me på vårat lag XD haha . Efter skolan åkte jag bea och iza till brandbergen och solade. Bea solade i 20 och ja och iza i 10. Efter de drog bea och iza hem och jag till handen. Där jag träffade ; Melina,Lisa,Bella,Madde,Sofia och Julia :) Melina och madde hade nytt tagit hål i Sofias överläpp, och hon passade i det också.
Efter en stund i haden fäljde alla med Lisa att sola. Jag och bella delade på ett solarium det var någon som solade som hade dragit när det var ca 6 min kvar.
Så jag och bella solade magen och ansiktet :D det var skönt. fick faktiskt färg! Fast det får jag alltid. Efter de drog vi in till handen igen, melina skulle köpa ett par svarta mjukis(skitfina)  Sen drog vi in på donken och sen efter ca 10 min åkte jag till farfar och hämtade hunden och kollade på tv. Sen kom pappa och hämtade mej. Och nu sitter jag här. Melina tog bild på mej och bella idag när vi solade kan kolla om hon kan skicka någon bild som jag kan lägga in.
Men det blir lite senare.

puss&kram


haha ser ut som bella e en dvärg och jah typ största fettot XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0