tjenare

sitter och pluggar svenska nu, har nyss kollar in sina lees blogg. Kollade på en massa videos och en del bilder på henne. Är så sjukt svartsjuk på hennes kläder och hår så det finns inte.. aja nog talat om henne, ska snart plugga lite engelska och kanske läsa lite so också. Men de får vi se om jag hinner klockan är nu 16.55 . Juste jag har missat att säga att jag kom vidare i uttagningen som jag spelade för ca 2 och en halv vecka sen. Och jag är jätteglad för de :D
Så jag måste verkligen börja träna mer på allvar.. Sen måste jag gå på alla träningar , okej inte om jag e sjuk kanske. Men så ofta som jag kan. Juste jag och Cornelia ska börja träna lite själva också. fast de gör jag redan kör mage hemma :) och jag tycker att de går rätt bra . gör de kanske 2 gånger i veckan. Ska nog snart kasta mej på golvet och göra de.
Juste en sak till. Förlåt att jag skriver så tråkigt och lägger inte ut några bilder men de är bara för att min sladd e borta..
har lite nya bilder som jag skulle vilja lägga ut. Ska hitta någon på msn som kan göra de åt mej. Skreiver nog senare (efter träningen)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0