trött..

Vaknade vid kvart över 7 idag. Fixade mej på 55 min och sen gick ja till skolan. kom i tid och grejer :D fast de brukar jag.. Vi hade alla lektioner som i brukar och de var helt okej. Dagen har gott fort och de skönt imorgon är de tisdag och jag börjar halv 1 i rudan. Ska läsa en karta och ta kontroller då kankse vi fattar vad vi ska göra.
kommer nog bli skiitkul (haha) nej men de blir nog okej. om vädret är okej. Idag är de träning ska bli skönt att bli av me lite fett :D haha.
SKa börja träna oftare nu. minst 2 dagar i veckan. Måste faktiskt sköta skolan också. Sen rider jag ju också. Men idag ska jag i alla fall träna. Ganska sen träning idag. Men de gör inget eftersom jag har sovmorgon. kan sova ända till halv 12 om jag vill.
Men de tror ja inte att jag kommer att göra. kommer kanske sova till 10 halv 11. Så jag kan ta de lungt och så. Kanske hinner skriva nått också.
för jag kommer nog inte att hinna skriva ikväll eftersom jag slutar 9 och bor i tungelsta så de tar lite tid att åka hem och så..
Men nu ska ja ta något att käka och plugga lite.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0