lördag..

igår sov jag hemma hos bea, vi var hemma hos swan en stund sen gick vi virare hem till bea. Vi gick och la oss vid 1. och vaknade vid 11.
jag tog buassen vid 12 mot mamma (klenavägen) där ja packade ihop mina basketkläder mm. och så käkade ja lite fil. vid 1 så gick ja ner flr att bli hämtad av corre. hennes mamma körde oss till norrtälje där vi spelade match som vi vann med 30-76. jag gjorde tio poäng. och de e ju helt okej.,
idag ska ja sova hos corremiallafall så vi åkte hem dit efter. och käkade god mat och badade i deras nya bubblepool i ca 3 timmar.
och nu sitter vi vid en varsin data och chillar.
vi ska nog sova nu. imorgon ska vi desutom på bio och se Patrik 1,5 :D
här har vi en bild på mej och swan.


 pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0