lördag

Jag var i skolan igår och de känndes helt okej om jag ska vara ärlig. Efter skolan gick vi hem till mej vi = ja bea och jennifer sandberg. Vi lämnade min jacka hos mamma och ja hämtade hunden sen drov vi ned till bussen hoppade på 24 och sedan tog vi tåget mot nynälhamn och vi hoppade av vid slutsstationen gick en bit käkade pizza och sedan gick vi me jennifer som skulle pierca sin tunga eller hur de ny stavas (A)
Idag vaknade jag kvart i 12. Gick ner och käkade fil och flingor sen ringde jag Linda. Vi bestämmde att ja skulle ta tåget 1 från tungelsta men de var innställt så ja fick ta de som gick halv 2. Sen träffades vi i stan drog hem till  linda lämande hunden sen gick vi till globen och handlade. Linda och jenny ska åka till Usa om 17  dagar. Dom ska köpa en av dom hära fina tunikorna till mej.
 
och dom hära fina har jag hitta på www.forever21.com för alla som vill veta de.
nu ska vi baka bullar pösspöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

den första :)

2008-10-12 @ 21:42:07
Postat av: jag själv

tycker jag också hoppas dom köper den :)

2008-10-28 @ 20:42:55
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0