tisdag

jag tränade aldrig igår :/ fast man undrar ju.. de är så tråkigt.. fast ja har bestämmt mej att inte sluta. Iallafall inte i år.
Jag ska spela klart den hära säsången. Aja var på bio igår med bea och syrran vi kollade på låt den rätta komma in.
Den var lite läskig. i början när barnet hoppade på gubben i tunneln och började suga blod ifrån hans nacke!?
Helt sjukt. Sen hoppade de på en massa katter på en kvinna som också var vampyr.. asså den kunde vart roligare .. Aja.
Sen skulle jag har sovigt hos bea men ja var bara så jävl trött så ja pallade inte.. Så då blev hon ganska sur för de .. Hon blir ganska lätt sur  mej nu förtiden hoppas vi blir sams snart .. men ja pallar iallafall inte bråka med henne om skitsaker..men nu tänker jag inte sitta här och skriva om mina små problem. hoppas hon inte kommer vara sur länge bara.. men de vet ja att hon inte kommer.
Idag vaknade jag runt 10 gick ut me hunden och käkade.. Sen kollade jag och syrran på wallie och nu kollar vi på sex and de city. Jag ska snart bada och sedan åka hem till pappsen. Igår tog jag en ganska cool bild på mej när jag sitter på gilvet i mitt rum .. Juste jag har börjat att använda mitt löshår igen (har saknat de) 

 

love / a

Kommentarer
Postat av: lnnea

haha så jävla fin bild almiiiiii :)

2008-10-28 @ 20:31:10
URL: http://ingetlivalls.blogg.se/
Postat av: jag själv

tack gumn, tycker också den e rätt fin (a)

2008-10-28 @ 20:41:26
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0