NI KAN DRA!!!

Idag mår ja inte så bra, bråkar som fan me pappa&mamma. Allt började för cirka en vecka sen.. Det som hände förra onsdagen.. De kan du läsa om längre ned.. Men iallafall så har pappa kallat mej dumma saker.. Skrikigt åt mej. Behaldlat mej som skit kan man säga.. Och mamma! vill inte ha mej springande hos henne längre.. Just ni vill jag bara dra här ifrån. Ja vill komma lååångt ut på landet till en familj där de är lung och ro. Ingea bråk överhuvudtaget! Fatta va sköt att komma iväg en månad. Slippa att bo me dej (pappa) Jag känner mej som största emon nu. som bara skriver att allt är skit!
Men ibland kan ja förstå dom! Alla har de inte lätt. Tänk hur många som har de piss. Just nu vill jag bara prata me någon , någon vuxen! Som inte berättar dehär för mina föräldrar.. tidigare idag innan träningen berättade ja allt för bästavän Cornelia och madde<3 Då började ja gråta.. Sen efter träningen pratade madde mer ronnie (tränaren) tack gumn<3 tack för att du ställer upp! imorgon efter skolan ska ja träffa madde och hon ska hänga me mig till handen där ja ska snacka med någon som hon sackade me förut. Sen ska ja också snacka me skolsyster. Nu ska ja ner och äta lite.. hoppas bara att allt löser sig och att ja får komma bort från den hära skiten!

Kommentarer
Postat av: madde

Älskar dig Alma <33

2008-09-19 @ 15:55:03
Postat av: alma

älskar dej me gumn<3

2008-10-28 @ 15:10:19
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0