en heldag i stallen

tjabba!

Idag har jag varit i travarstallet hela dagen. Imorse började jag 20 i 9 på Berga. Så jag gick mot travarstallen. Där jag träffade Sara (travtjejen) och några elever i 3an. Vi hämtade hästar osv. Sen gick vi ut och körde på ängarna. Det var jätteroligt, å fort gick det.
Efter de så hade vi lunch, idag åt jag lunch med Johanna, Theres å linn tror jag att hon hette.
Vi åt iaf lunch tillsammans.
Sen vid kvart över 12 var det tags att åka till Solvalla där dom har ett annat travarstall med 6 eller 7 hästar.
Vi körde 3 av dom, gav dom mat osv. Sen körde Sara hem mej.Det var en skön och rolig dag. Nu har jag nyss legat ute på min gräsmatta tillsammans med min lilla älsklingsvovve med namn Milo.
Ska städa lite.
Johan från kiruna har kommit till stockholm, så han ska äta middag med oss idag, det ska bli trevligt. Idag blir det tacos.

Igår:
igår så var jag i körstallet hela dan men Erika i ettan och eva (körlärare)
på morgonen körde vi gotlandsrussen sen efter lunch körde vi den store nordsvensken Frej..
Det var en rolig dag de me.
jag hoppas på fler nästa vecka!



skriver mera sen, ska städa och duscha nu.
kram/ alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0