hemma, ska sova

kom hem för en timme sen. Va och spelade lite basket. När jag hade gått halvvägs till bussen kom jag ihåg att min busskort låg hemma.
Så jag fick spring hem och hämta de. men jag hann med bussen.
När jag kom till träningen så hade jag glömt mina basketskor oxå. Så jag fick träna i mina nya fina tygskor.. Så dom står ute på min trapp nu och lufftar, heheh.
Men när jag kom hem så hade pappa redan vart i stallet så jag slapp åka dit (skönt)
Imorgon blir det en heldag i stallet(på berga)
Nu ska jag sova, ses imorgon. Blir nog ingen morgoninlägg men det blir några på eftermiddagen. Om inte jag och jojjo sätter oss i datasalen.
men vi ses iaf imorgon.
drömm sött, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: mickan

din blogg är rolig att läsa

2009-04-21 @ 09:46:16
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

tur att du hann till bussen (;

svara på dagens fråga i min blogg (:

2009-04-21 @ 15:58:16
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0