känns inte som fredag..

tjabba! Kom hem för ca en och en halvtimme sen från stan. Jag Jennifer och Julia åkte till stan efter skolan.
idag i skolan var det som vanligt. Melinas pappa skulle komma och snacka med oss, med de gjorde han inte..
Vill bara säga att jag saknar dej Melina. Om de ens ser dehär.. Men jag vill att du ska veta att vi alla, och jag merar alla saknar dej!
aja men han skulle komma å prata med oss, å de gjorde han ej. aja.. vi myste som vanligt på vårat ställe vid gympasalen.
Fan va varmy det var idag. Tog lite bilder också.
Idag i stan köpte jag skor och kläder. Kommer bild senare.
Nu kommer bilden från skolan.

jennifer, linnea & iza, jag swan,lisa bella, bea sofia och julia<3


fjortisarna i åttan<3
 nu blir det grillning här hemma, sen en hemmakväll.
vad ska ni göra ikväll?
skriver sen, bilder kommer på mina nya kläder/skor.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0