nya kläder/skor

köpte nya skor idag. Det blev ett tar gråa tygskor(jättesköna) och sen blev det en t-shirt från gina som det står 'you say no! I sat yes! jättefin, den passade till mina chinor också.
efter allt köpande fikade vi på ett mysigt fik. Det blev cola och kladdkaka!
Sen åkte vi hem till mig och kollade kort från min uppväxt. Det var jättekul att hitta tillbaka då mamma och pappa var tillsammans.
hittade några bilder jag ska förstora också.
När mamma och pappa kysser varandra på en strand. Sen var det fler bilder jag ska förstora.
Nu ska jag äta lite godis med pappa och anders.
Skriver mera sen.
mina nästa köp blir:
 
jättesöta kläder, blir fint till sommaren!
ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0