semifinal imorgon!

det bli en semi final imorgon :)
Är jättetrött just nu. I första matchen gjorde jag 13 poäng i första halvlek. Sen i andra halvlek gjorde jag inga poäng. Jag var så trött... Och den andra matchen gjorde jag bara 4 eller 5 poäng. Men jag är ganska nöjd med matcherna. Fast vi bara vann den ena.
Men man han inte alltid vinna. Imrgon bilr det semi, det ska bli roligt att få spela. Nu ska jag dra mej mot mamma och peter.
pappa har dragit till tungelsta, och där kan han stanna!
Han valde att flytta där ifrån.
så jag antar att han kommer flytta tillbaka, då tänker inte jag flytta med honom. Skällde nyss ut honom, han sa ingenting. han hade inget att säga.
han visste att jag har rätt. aja jag skiter i han, jag får flytta hem till mamma ett tag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0