Lisebergs nyheter 2009!

kollade nyss på sex and the city. Mirandas mamma dog. Så tjejerna var på begravning. Juste sen gick karries data sönder oxå.
Sen hände det inte så mycket mer. Det var ju bara en halvtimme. Fan va fort de gick. Va ju reklam också. Då såg jag att Liseberg hr två nyheter iår. Hittade en bild på den ena. Men den andra hittade jag inte.
men den ser skitrolig ut. Vill åka ner till göraborg och gå på liseberg nu.
nu ska jag ta lite kaffe, sen spela sten sax, påse med maddan på msn.





Hanghai är en av åknyheterna som kommer att lanseras på Liseberg under 2009. Attraktionen består av en 15,5 meter hög rälsvagga där passagerarna är placerade på en roterande platta. Attraktionen har plats för 40 personer samtidigt och har en kapacitet på 900 passagerare/timme. Jga kommer definitivt ta mig ett provåk i sommar. Liseberg slår upp portarna den 25 april!

ska på träning sen, så vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0