sov i tungelska inatt

somnade i soffan igårkväll. Så vi sov kvar i tungelsta. Vi åt fruktsallad och kollade på flightplan. Såg den på bio för nått år sen. Den var ganska bra.
Men eftersom att jag somnade igår så såg jag inte klart den. Idag vet jag inte vad som händer. vill åka och köpa ett till par skor. Men jag får se. Ska tvätta hunden och sen ska jag springa.
kollade nyss igenom alla mina bilder. och dom har inte sparats på min data. Så jag ska be julia skicka dom till mej igen. men jag lägger in dom när jag kan. Ska kolla mej julia om hon är vaken så kan jag lägga in dom nu.
okej nu har det gått tio min och hon har inte svarat. jag tror att hon sover. men som jag sa. jag lägger in bilderna sen.
kam på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0