till er tjejer

om jag tänker efter lite så saknar jag ganska många. Det är många jag inte träffar längre. Som jag önskar att jag kunde träffa flera gånger i veckan.
saknar er jättemycket!

Sophia: saknar dej gumman. Synd att vi började bråka och att det blev som det blev.. saknar dej gumman<3


Melina: gumman du fattar inte hur jäkla mycket jag saknar dej, Det går inte att beskriva med ord. vill bara säga att jag saknar dej<333

bild från sommaren 08, dagarna med dej<3

Frida: Nu får du fan ta å bli frisk asså! vi har inte träffats på sjuktlänge! vi va fan bästisar ett tag. saknar dej sjuktmycket gumman.



jennifer: saknar tiden från sommaren 08 med dej, hoppas att jag får uppleva en till<3

hittade ingen bild, men hittade en på halva dej iaf<3

Ebba: saknar dej ebba, i laget och utanför basketen, kom tllbaka ebba, jag ber dig<3

minns du gbg?

bästis: jag saknar dej hela tiden, tro mej<3


saknar er sjuktmycket tjejer. hoppas vi ses snart<3
kram / alma

Kommentarer
Postat av: Ebba Amaroso

saknar dig också :( <3

2009-04-27 @ 18:49:19
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0