Tjabba!

Ska snart träffa madde. Hon ska bara duscha sen kommer hon hit. Jag kom nyss hem från handen. Jag fick mina skor sen åt vi subway.
Skulle köpt svarta skor med dom är slut i hela stockholm i min storlek så jag tog bruna. Men dom var också jättefina.
När madde kommer hit ska vi kolla Beck. Vet inte vilken men vi ska mysa och kolla beck tillsammans.
Lollo kommer hit också. Fast vid kvart i 4. Hon ska få sitt ställ. Hon ska på landslagsuttagning så hon måste ha sitt ställ. Och de är jag som har det vita.
Så jag får träffa lollo idag också.
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog lugnt idag också. Imorgon har jag inga planer. Juste det är måndag imorgon då har jag träning fast vid halv 8 eller nått.
Ska städa lite nu innan madde kommer. Vi hörs senare.
här är mina nya skor från Dinsko 399 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0