våren är här!

hej på er sötisar. Idag slutade jag tidigare från skolan, vi slutade halv 2. Så jag bea bella å madde åkte till Um i handen där jag bara va en stund. Skulle ta bussen mot stallet.
När jag sitter på bussen ser jag en massa vårteckan, en massa blommor gula vid namn tussilago. och sen såg jag en massa rådjur. Sen var det varmt idag också. Jag red utan jacka och vantar. Så nu är våren helt klart här!
Igår kunde jag gå i Linne när jag var ute med Sofias hund. Jag frös inte heller. Det var så skönt!
Har pluggat en del idag. Ska plugga lite till innan jag går och lägger mej.
Ska nog plugga lite mera nu.
Juste jag kommer nog sluta tidigare imorgon också för jag ahr prov sista lektionen. Så vi brukar få gå när vi är klara med de.
Så jag kommer nog hem lite tidigare imorgon också.
Men vi hörs imorgon också.
 

puss  Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0