fjortisarna i åttan

en av er läsare ville att jag skulle berätta om oss fjortisar som gick i åttan i våras.
okej let's go.
hmm vet ska jag börja med ?
okej jag kör samma ordning som i våran låt.

Iza : En glad tjej som bor i norra söderby. Som gillar att umgås med sina kompisar och att kröka å röka ;)
älskar dej iza<3

Bella: Bella är den lilla halvdryga tjejen som kan vara sjuktrolig också. Bella tycker om att kröka och umgås med sina kompisar som hon byter lika ofta som en annan byter underkläder :D

Jag: Nått ni inte vet om mig? iaf fråga.

Bea: bea lever ett dubbel liv. Hon är jätteduktig i skolan och väldigt duktig på att dricka alkohol :D

Melina: i will always love you..

Jennifer å madde: vad kan man säga om er. alltid glada.

sofia: alltid glad kommer alltid med en roligt kommentar!

julia: hahah du är så rolig tjejen.

svan: jag saknar dig.

lisa: hahaha minns du liksomi ? ;)

jag tror att det var alla.
vill ni ha en bild också?






Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaah du glömde linnea :)

2009-08-17 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0