hemma från rudan och snusk!

Hejhej idag blev den fett konstigt. Första va allt bra jag och lisa badade en del. Och lisas kompis nicole som var jättetrevlig. När vi lår och solade sen på slutet så låg det en kille och flörtade mig mig.. euw...!
Han var skitäcklig! Han var typ från thailand. Sen så sa jag de till tjejerna men jagf sa kolla inte. Men dom kollade ändå XD
Sen visade han kuken för mej? euw...?! Så sa jag de. Så började vi byta om. Sen försvann han. Men efter ca 2 min stog han på ett berg och visade kuken för oss.
Sen så gick vi mot bussen. Så stötte vi på honom i skogen. Så lisa undrade varför han gjorde så..
Men han sa inget. Han bara drog ner byxorna och började runka framför oss! Vem fan gör så?
Sen sprang vi där ifrån och nu är allt lugnt!
lite bilder från idag:

söta lisa :)


jennifer!


jag (hehe)


jag och lisa :)


rudan :)


våra polare :)


det var några av bilderna.
lisa hade några också.
ska snart byta om till basketkläder. sen äta något.
bloggar mera sen.
love yah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0