Resume av 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja fyfan

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jaa

4. Dog någon som stod dig nära?
nä men en försvann..

5. Vilka länder besökte du?
finland!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
jaa Oscar (min häst)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
27  aug. ( fick Oscar då)

8. Vad var din största framgång 2009?
vet inte..

9. Största misstaget?
vill ni inte veta

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld, stukat foten

11. Bästa köpet?
Oscar

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oscar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa han gjorde min dag (oscar)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 rap das armas (parapapapa) festlåten sommaren 09.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
båda..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
oj.. jag vet inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet ej..

18. Hur tillbringade du julen?
den ska tillbringas hos mamma

19. Blev du kär i år?
lite kanske

20. Favoritprogram på tv?
one tree hill

21. Bästa boken du läste i år?
A-6171 jag överlevde Aushwitz

22. Största musikaliska upptäckten?
vet ej

23. Bästa filmen du såg i år?
hmm många

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kamera

25. Något du önskade dig men inte fick?
en häst. (fick en månad senare)


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag var på åland

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det finns det säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
helt okej

29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner, familjen och Oscar

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
orlando blom

31. Vem saknade du?
Melina

32. De bästa nya människorna du träffade?
började umgås med bea å johanna igen<3
det betyder väldigt mycket för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0