är hos bea

Sitter hos bea nu :) slutade skolan vid ca 2 . Sen gick vi till bea. Sen till maxi köpte grädde och tårta XD kollade på någon hundfilm som visades på jul. Skittråkigt .. eller ganska;P nej men den var ovärklig. Ska snart åka hem och plugga. Sen bara ta de lungt. Juste bea halkade påväg till maxi. och Melina halkade igår när vi skulle till skolan. jag melina och Lisa var påväg till skola. Sen gick jag och lisa lite föra melina för hörde jag ett höö. sen PACK. sen lisa som garvade :D jag vänder mig och och ser en livrädd melina efter mig. jag och lisa skrattar tills vi dör :D tog en bild på melina. sorry gumn<3 .Nu ska jag gå och väcka bea som sover. Skriver nog inge mer ikväll, eftersom min hund (morgan) har pajjat alla sladdar hemma. okej inte alla. men vissa data sladdar! blir matt :P
puss på er
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0