Är på pappas jobb nu

Kom till pappas jobb för ca en halvtimme sen, han jobbar på yrkesplugget i bromma. Han var en av dom som startade de. Så nu är jag här. Inne på pea och facebook. Finns inte så mycket att göra här.. Juste på Maria ungdom gick de bra fick svar på ett drogtest som jag tog för ca 2 veckor sen var bra. Jag hade inte tagit droger, och de vet alla som känner mig att de skulle jag aldrig göra.
Så de var lungt. Ikväll blir det nog bara mys hemma. Bea ska nog till jordbro med bella eller madde och rt. Så dom har nog en rolig kväll.
Fast nu när jag tänker så skulle jag aldrig orka gå ut. Är jättetrött! Ska nog leta upp en soffa jag kan sova i XD som för 2 helger sen .. Sov fan skitbra i elevhallen .
åhh.. kommer inte här ifrån vid 6.. kul. Nä! nu ska jag hitta en soffa att sovs i :D
Kommer nog skriva senare ;)
pussar och kramar / Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0