godissugen

Läste nyss Cornelias blogg och hon skulle gå och köpa glass å godis osv. Blev jättesugen på att bara ligga hemma äta godis kolla på en bra film. Jag har nog lite glass hemma som jag nog ska äta efter träningen. Ska kolla på film i mitt rum också. Ska nog bli mysigt. Asså de är helt sjukt vad jag är sugen på socker, å godsaker. Men pappa säger att han inte har någta pengar så det blir nog inget godis för mej idag  :(
visst jag åt lite igår . På bio:n med de är inte samma sak som att ligga i sängen å mys med godis, chips och läsk.
Jag hittade en tia nyss som jag ska gömma. Så kankse jag kan köpa lite godis sen efter träningen. Ska leta mera pengar nu.

 
blir du inte sugen?
jag bli iaf de :/

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0