tjabba!

Hejsan! förlåt att jag inte skrev om matchen igår, vI vann med ganska mycket :D De gick bra för laget. Mindre bra för mig. Satte bara en 3a. Sen när de var ca 50 sekunder kvar så tog jag bollen och satte ett skott. Sen  efter några sekunder fick jag en pass och satte ett till skott. Dehär är typ andera gången som jag spelar dåligt. Som jag blir bar på slutet när de är bara några få minuter kvar, de är lite irriterande. Efter matchen åkte jag hem med corre :)
När jag kom hem städade jag lite. lovade anna. Sen efter ca en kvart förgade hon mitt hår (blont) Som satt i ett tag. Efter jag hade färgat klart gick ja ner till madde. Jag och corre bakade kladdkaka sen kollade vi på någon film :) Sen gick jag hem vid 11 , kvart över 11. Var jättetrött. Gick och la mig. Och nu är jag vaken igen . Idag är de match igen. Ni som läst vet var och när.
Efter matchen ska jag tvinga pappa att gå på bio med mig eller åka till NK och köpa en ny väska till mig :)
ses senare nu ska jag äta nått och kolla på film. de var länge sen.
pussar


bild från i sommar , dagarna/nätterna med jennifer, dom är saknade <3


Kommentarer
Postat av: ohswan

alma saknar de med haha. När vi red på hästarna !

2009-02-08 @ 20:50:23
URL: http://juicygirls.blogg.se/
Postat av: Bea

fyfan va roligt de va :D båda blev bitna XD<3

2009-02-10 @ 16:41:22
URL: http://bealindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0