Torsdag, snart fredag

De var skönt att denna Torsdag gick fort. För imorgon är det fredag och dom dagarna är sköna. Och efter sista lektionen som är engelska är det Fredag och då vet alla vad de betyder , Party :D Sen betyder de en till sak. Looov!! På lovet ska jag och syrran flyga upp till Kiruna till våran släckt , på mammas sida. Men där bor inte alla i släckten. Men några. Så de ska bli kul att få träffa dom.
Imorgon blir de fest men var vet jag inte. Ska dra ut med Jennifer någonstans.
Juste har engelska förhör imorgon så jag måste plugga om ca 45 min. Sen kanske jag hinner skriva nått innan min träning som börjar 7.
Annars skriver jag efter de. Nu ska jag ta något att äta. Men vi hörs senare. 

 
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0