åhh ja vill åka till thailand

gud vilken lust jag fick nyss att åka till thailand. var där för nästan 8-9 månader sen. Mamma och peter åker om typ 2 månader och då ja vi stanna hemma. i sommar kankse jag ska åka till mormor i frankrike om jag vill men annars så bild de inget. Så jag ska ta chansen att åka iväg en vecka eller nått. Men hoppas bara att de är sol där nere då. så man blir lite brun iallafall. Jag brukar alltid bli neger på sommaren om jag inte blir de i sommar kommer jag att dödas mig själv.
kollade nyss bilder ifårn thailand och spaninen 08. Fan vilka minnen från spaninen , visst?
kan lägga ut någon bild , någon bra bild . om jag hittar någon.
ska välja någon bidl nu,
 
jag i spanien

vårat område


jag och anna , nattbad


kraba (thailand)


också krabi



koh lanta (thailand)

läntar tillbaka redan, nästa år åker vi till thaland igen.

/ alma

Kommentarer
Postat av: hemli

Hallå,Haru ens varit i thailand många ggr?Gissa om jag har varit där ca:11 ggr tyyp dd??TöNTTTTT JAG VET MER OM thailand än tönt du

2009-01-28 @ 15:33:58
URL: http://fg
Postat av: alma

jag har vart där 1 gång. sen är de så att jag inte bryr mig om hur många gånger du har vart där. sen bryr jag mig inte om vad du kan om thailand å inte kan.

sen undrar jag om de var något du ville komma med, om de du sa ?

2009-01-30 @ 16:46:41
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Cornelia

håll käften ditt äckliga anonyma AS.

Skrev Alma ens att hon var värsta insatt inom Thailand-vetenskap eller?

Hon skrev bara att hon ville tillbaka.

Orka att du ens kommenterar, tönt.

2009-02-02 @ 18:01:25
URL: http://correishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0