Fredag

Va ledig från skolan idag. Så jag var vart hemma hos bea och kollat på Mio min Mio och mulan sen bakade vi kladdkaka som blev helt okej. Sen satte vi oss vid beas data och kollade lite roliga bilder på kompisar osv. Sen kom pappa och hämtade mig vid bussen. Nu är jag på vallavägen hos min bror och hans kompis Matte som ska hyra ett rum här. Så vi ska typ äta här och prata osv. Btw fick nyss träffa min vovve som jag inte har sett på över en vecka.
har saknat min vovve.
Ska ta me honom hem sen. Imorgon ska jag bara ta de lungt. Kan inte åka någonstans eftersom min pappa tar tagit miyy busskort som var ett + kort. Så nu har jag ett som går ut klockan 7 + att de inte går på helgerna. Så grattis alma. Ha en trevlig helg.
Men jag har ju min mobil så då vet alla vad jag menar att denna mobilräkning blir höööd :D grattis pappa! usch vad ledsen jag blir några på msn har skrivit vad ja ska göra ikväll. Och ja svarar inget!!! fan va vill inte sitta hemma själv i helgen! dehär suger!
shit va trött jag är.Ska lägga mig på soffan och sova nu en stund. skriver nog innan jag åker hem igen. Juste som jag sa så har jag min mobil igen så nu kan man smsa så mycke man vill till mig. tänker inte ge ut nått nummer men för er som har de, ni får vara supersöta och smsa till mig ikväll men var snälla och inte fråga vad ja ska göra ikväll och i helgen.
hahaha skriver mer sen.


bild på mig från i juni , typ en ända bilden på mig som jag har fint hår på.

pussar  / alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0