lördaag

vaknade vid 8 skulle på basket på uttagning jag och pappa kom dit i tid. Men ganska tidigt. så vi gick till en bensinmack och köpte katte och mark cholkad. så gick vi tillbaka i den varma vårsolen ;) inte för att de är vår, men man skulle kunna tro de. när vi kom tillbaka till hallen var de dags att visa vad jag går för. Och idag gick de jättebra tycker ja. missade en del men jag är jättenöjd!
pappa pratade med en av tränarna och de var tenstas tränare och han sa till pappa att jag var mycke duktig och att de var synd att jag bor så långt bort från tensta för annars hade han frågat om jag ville spela i hans lag.
och de är ju roligt att folk vill ha mej i sitt lag. Så jag hoppas att jag får komma vidare en gång till (minst) har en till träning imorgon. så de ska bli kul. hoppas att de går jättebra.
är ganska trött nu. och jag tror att jag vet varför. den här veckan har jag gått och lagt mej sent gått upp tidigt. tränat 4 gånger ridigt och pluggat en del. Men de känns bra ändå.
känns att jag börjar bli riktigt duktig igen och de är jättekul. Nu är jag hemma hos pappa i tungelsta väntar på att mitt hår ska torka sen ska ja platta och sen sätta upp löshåret osv, idag ska jag sova hos lida (faster) vi ska gå på bio och mysa lite. blir nog bra.
juste käkade donken idag första gången sen typ 3 dagar innan jul så jag är stolt över de. sen har jag inte ätigt pizza heller, sen har ja vart på alla träningar så mina nyårslöften går jättebra!
nu ska jag ner och äta lite frukt.
skriver kankse senare om jag hinner. 


 
denna bild tog ja sist ja sov hos linda.
pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0